Arrangementen

Een bedrijfsfeest, Jubileum of nieuwjaarsreceptie?

Kerstborrel, familiefeest of misschien wel uw bruiloft?

Maar ook bijeenkomsten met een serieuzer karakter zoals een vergadering met lunch, buffet of condoleance bij het afscheid van uw dierbare.

Wij zijn graag de locatie voor uw gelegenheid!

Hiervoor hebben wij enkele standaard arrangementen voor uw samengesteld. De genoemde arrangementsprijzen gelden vanaf 50 personen voor de duur van 4,5 uur. Bij minder dan 50 personen of een langere arrangementsduur, berekenen wij een toeslag.

Klik op een van onderstaande arrangementen voor meer details.

Toch beseffen wij maar al te goed… Zoveel mensen… zoveel wensen!

Daarom zijn onze arrangementen in overleg, naar uw wensen aan te passen en/of uit te breiden.

Bij onze arrangementen is standaard uw barpersoneel en huur van de locatie inbegrepen. Daarnaast zorgen wij in de betreffende ruimte voor sfeerverlichting, bloemetjes op de tafels en wordt de ruimte heerlijk verwarmd of gekoeld door onze aanwezige airco’s.

Eventuele uitbreidingsmogelijkheden arrangementen:
  • Verlenging van arrangement per 30 minuten
  • Ontvangst met Sekt, Prosecco of Champagne
  • Bij binnenkomst etagères op de tafels met zoetigheden
  • Ontvangst met gesorteerd gebak
  • Extra ronde bittergarnituur
  • Extra ronde koude hapjes
  • Shotjes: Drop Shot, Rocketshot, Heisse Liebe, Nozem, Suren Jan
  • Sterke dranken: Bacardi, Whisky, Vieux, Wodka
  • Bediening met kelner

Prijzen voor deze uitbreidingsmogelijkheden zijn in overleg, afhankelijk van het aantal gasten.

 

Voorwaarden Arrangementen

  • Minimaal aantal personen: Onze genoemde arrangementsprijzen gelden vanaf 50 personen voor de duur van 4,5 uur. Bij minder dan 50 personen of een langere arrangementsduur, berekenen wij een toeslag.
  • Definitieve aantal gasten: Graag ontvangen we uiterlijk 7 dagen voorafgaand aan de gereserveerde datum, het definitieve aantal gasten.
  • Prijzen: Prijzen zijn in euro’s, incl. BTW en onder voorbehoud van tussentijdse prijswijzigingen.
  • Annulering: Bij annulering minder dan 7 dagen voor het gereserveerde moment, zullen er kosten worden doorberekend.
  • Decoratie en Confetti: De decoratie van onze zaal of café kunt u zelf verzorgen. Wij spreken met u een moment af voor de opbouw en afbouw van uw versiering en decoratie. Het gebruik van confetti is bij ons niet toegestaan. Indien er toch gebruik gemaakt wordt van confetti brengen wij u extra schoonmaakkosten in rekening.